Retourneren
We hopen dat je tevreden bent met je aankoop! Mocht je toch een product willen retourneren, dan kan dat binnen 14 dagen na ontvangst.
Volg onderstaande stappen om je retour snel en eenvoudig af te handelen.
-
Het product moet onbeschadigd en in originele verpakking worden teruggestuurd.
>> De bloemen moeten in originele staat en onbeschadigd zijn. Producten waar een rookgeur aanhangt, beschadigde of gebruikte producten kunnen we niet accepteren.
-
Retouren moeten binnen 14 dagen na ontvangst worden aangemeld.
-
Gepersonaliseerde of speciaal op maat gemaakte producten kunnen niet worden geretourneerd.
-
De retourkosten zijn voor de klant, tenzij het gaat om een fout van onze kant.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Meld je retour aan via mail naar: info@aurora-styling.be en vermeld je ordernummer.
-
Verpak het product goed, bij voorkeur in de originele doos.
-
Stuur het pakket naar het adres dat je toegestuurd krijgt na acceptatie retour.
-
Zodra we je retour hebben ontvangen en goedgekeurd, wordt het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode.
Veelgestelde vragen
Moet ik retourkosten betalen?
Ja, de retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het product beschadigd of verkeerd geleverd is.
Kan ik een artikel ruilen?
Momenteel bieden we geen directe omruiling aan. Je kunt het product retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.
Kan ik mijn vaas ruilen?
Door de kwetsbaarheid van het product worden er geen retours in verband met vazen aangenomen.
Wat als mijn product beschadigd of verkeerd geleverd is?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@aurora-styling.be, dan zoeken we samen een oplossing.
AURORA Styling is niet aansprakelijk voor vermiste, beschadigde of kapotte retouren.
Heb je nog vragen? Neem gerust contact op.